divendres, 3 d’octubre del 2008

Manifest de solidaritat amb espanya...

La Pirula, em va enviar aquest correu electrònic, i després de llegir-lo i reflexionar, em sembla que jo també...


"MANIFEST DE SOLIDARITAT AMB ESPANYA
VULL SER SOLIDARI !
EM MORO DE GANES DE SER IGUAL QUE ELS ALTRES ESPANYOLS ! "


"Tinc la nacionalitat espanyola i sóc 'espanyol'. Visc a Catalunya i vull ser solidari amb la resta dels espanyols i viceversa.
NO VULL ser diferent, però si vull ser i tenir els mateixos drets i les mateixes condicions de vida que tots ells.
PER AIXÒ:
VULL: Que el meu I.P.C., ( l'últim del 4,10 % ) sigui el de la mitjana d’ Espanya, o sigui, el 3,80 %. Cada any és superior a Catalunya i m'allunya de la resta dels espanyols.
VULL: Que un habitatge a Barcelona, valgui el mateix que una altra en qualsevol punt d'Extremadura. El cost d'un Barcelona em permetria comprar tres a Extremadura, viure en un i llogar els altres dos i així aconseguiria incrementar els meus ingressos.
VULL: Que l'aigua, que jo pago a 18,00 EUR m3, valgui igual que la d'una urbanització pròxima a València, que costa 0,20 EUR m3.
VULL: Que el bitllet ordinari del Bus de Saragossa amb un cost de 0,90 EUR, sigui el que em costa a mi, que ara pago 1,15 EUR per desplaçament urbà.
VULL: Que l'impost de Transmissions Patrimonials del País Basc, que ara està exempt, sigui igual per als meus fills quan heretin (si és que ho assoleixen), ja que a Catalunya s'aplica una escala semblant a la de l'I.R.P.F.
VULL: Que la ITV , que a Melilla costa 19,00 EUR, sigui la que jo pagui aquí en comptes dels 44,65 EUR que he de pagar. VULL: Que de les sis sortides per carretera que té per exemple la ciutat de Madrid, siguin de pagament almenys cinc, com passa a Barcelona.
VULL: Que quan els meus fills comencin el curs tinguin els llibres de text gratuïts com a Extremadura i no gastar-me entre 200 i 300 euros com aquí i ara.
VULL: Que la xarxa d'autopistes que travessa Andalusia, Extremadura, Murcia, Castella-la Manxa i Castella-Lleó sigui totalment de pagament i tan cara com la qual cobreix Catalunya, i no gratuïta com ara a pesar que la densitat del seu tràfic és 1/5 part de les nostres autopistes.
VULL: Implants dentals GRATUÏTS com a Extremadura.
VULL: Per si canvio d'opinió algun dia, canvi de sexe GRATUÏT com a Extremadura.
VULL: Que quan vagi a comprar un ordinador als meus fills, tingui una subvenció igual que a Andalusia, País Basc, Cantàbria, Astúries etc.…
VULL: En definitiva, SER IGUAL QUE UN CIUTADÀ EXTREMENY, ANDALÚS, MANXEGO, CASTELLÀ O LLEONÈS. Com pensionista, tindré uns ingressos idèntics que qualsevol altre semblant a mi. Per això, quan jo sigui IGUAL que tots els espanyols, amb tot el que em sobri, gustosament SERÉ SOLIDARI !!! Mentrestant , ho sóc per força.
Us agrairé que doneu la màxima difusió a aquest escrit, per acabar d'una vegada amb tants mites, enganys i demagògia. Hi ha molts que xuclen de la teta i després, no li volen donar per a menjar a la vaca. "

i a tu què et sembla? deixa el teu comentari...


Si t'ha agradat aquest post vota'm al top catalàTOP CATALÀ

2 comentaris:

pirula ha dit...

A mi és que això m'encend.....bufff, això si que és injusticia. Però, per què no tenim aquest drets, per què el govern central no els dona, o es per què la nostra Generalitat destina els diners a altres "interessos"? Marc Saez saps la resposta?

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

Som la gallina dels ous d'or, i el Govern espanyol ho reconeix, però no pot fer res per no molestar a la resta, que hi farem, és vergonyós però és el que ens toca viure.

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi