dijous, 26 de juliol del 2012

La Meva Terra Està Cremada!

La meva terra està cremada! El foc ens ha arrassat, la nostra tramontana ens ha jugat una mala passada, ajudant a algun impresentable que no estima la nostra terra, i ens ha robat allò que tant estimem. 
Encara no he tingut el valor per anar a veure com ha quedat tot, miro fotografies i el cor se m'encongeix, els ulls se m'omplen de llàgrimes, aquesta preciosa terra que tant m'ha donat (bolets, espàrrecs, cargols...) trigarà molt a ser la mateixa, però segur que tornarà a lluïr verda i encisadora. Som de l'Empordà!
  S'acosta una gent
 No em sé imaginar el què voldran
Porten ampolles
Amb draps molls al seu voltant


I de cop la veig
Aquella lluentor
És foc el conec
El què em fa més por


M'estan cremant
M'estan cremant (m'estan cremant)


I no sé perquè
Que hi poden guanyar
Si tots hi perdem
No poden pensar-hi


M'estic cremant (m'estic cremant)
M'estic cremant (m'estic cremant)


M'estic quedant sol
Les bèsties se'n van
Però no sé a on
Potser un dia tornaran


Em quedo sol (em quedo sol)
Em quedo sol (em quedo sol)


Tots m'han ajudat
Però jo m'he cremat
Aquells de vermell
Tot ho han intentat


He quedat tot gris
Ni una ànima en viu
No m'han salvat
No m'han salvat


He quedat tot gris (no m'han salvat)
Ni una ànima en viu (no m'han salvat)
Aquells de vermell (no m'han salvat)
Tot ho han intentat


He quedat tot gris (no m'han salvat)
Ni una ànima en viu (no m'han salvat)
Aquells de vermell (no m'han salvat)
Tot ho han intentat


Potser en 50 anys
Podré tornar a ser
El que era abans

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi