dimecres, 3 de setembre del 2008

Casament a la Vista!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




Finalment el meu germà ja ha publicat al seu bloc la notícia de que es casa! fins i tot ha penjat les fotografies del seu comiat de solter! no tenen desperdici, feu-hi un cop d'ull, està moníssim! com és lògic el comiat dels nois va ser en plan bèstia, jo vaig anar al de la Lídia, i va ser tranquil i normal, que ja no tenim 20 anys!













La meva Mama, està nerviosa com si fos la primera vegada que es casés, jo ja tinc vestit per l'ocasió, els meus nens també estan molt ilusionats.... Ara a esperar el proper dia 20 de Setembre... i a veure si després de tota aquesta parafarnalia...em fan tieta d'una vegada!!!! que ja toca!!!!

Si t'ha agradat aquest post vota'm al top catalàTOP CATALÀ

2 comentaris:

Marta ha dit...

Olé!!! Olé!! Vivan los novios!! todas las mamas que conozco, aprovechan este tipo de eventos que hay un montón de familia alrrededor para hecharle un ojo a los enanos, para liberarse y cogerse una buena curda, así, que ya sabes!...

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

Gràcies pel post, segur que ho passarem molt bé, almenys jo al comiat m'ho vaig passar teta, ridícul però teta; el tema nebots ja en parlarem més endavant

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi