dilluns, 7 de juliol del 2008

R.E.M Al Doctor Loft 05:00 a Castelló d'Empúries

Si, finalment vàrem anar a veure el concert de R.E.M., tot gràcies al meu germà, No hi havia però, massa gent, de fet millor, gràcies a la falta de vendes d'entrada, nosaltres vàrem ser dels afortunats que hi varem entrar per la "face".
Entrant en matèria, a mi personalment, la música de R.E.M m'ha agradat sempre, son comercials, si, però amb una música contundent. Hi havia muntat un mega escenari, amb pantalles verticals i unes altres pantalles als laterals, que mostraven moltes imatges barrejades del concert, però molt ben posades. L'escenografia...Bestial! l'àudio... Fantàstic! (res a veure amb els concerts de barraques de Figueres), llum... i el cantant (Michael Stipe) va estar flipant tota l'estona pel fet d'estar tocant enmig de camps de Sunflowers (girasols), si, una cosa ben habitual per nosaltres, el veure girasols quan anem per la carretera, però per ell devia ser... una de dos o li agradaven, o considerava que era un "cutrerio" tocar enmig d'un camp. Be, fos com fos, el concert va ser fantàstic, primer varen començar, com és lògic, amb les cançons de l'últim àlbum, i cap al final ... el que tothom esperava... les cançons de sempre. Genial!
Us deixo un parell de videos que vaig gravar amb el mòbil. La qualitat no és gaire bona, i l'audio tampoc, no hi ha res com veure l'espectacle en directe!
En Quim va gravar més estona que jo, i em sembla que els seus videos es veuran millor... feu-hi una ullada.









Si t'ha agradat aquest post vota'm al top catalàTOP CATALÀ
.
.
La que té cara de "susto", és la meva cunyada Lídia, i just darrera seu hi ha en Miguel Bosé, l'Andreu Buenafuente, en chiquiliquatre, i algú més que també estaven gaudint del concert. Per cert, En Miguel Bosé és més guapo al natural que a la tele.

2 comentaris:

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

em penso que es veuran millor els teus videos que els meus, però com be dius, res com estar allà

Marta ha dit...

Que suerte!!!!! nosotros al final nos quedamos sin Rockin Rio, una passsta! y eso que tenía una pinta.. puff

Espero que lo pasarais de coña!

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi