diumenge, 10 de gener del 2010

Prova psicològica nº1

Ja fa un temps, en Pepe em va enviar un correu, que vaig trobar realment interessant...
Hi ha 5 proves.
És un veritable test de psicològica. Començarem per la primera, i ja aniré posant les següents... son sorprenents...
PROVA 1.
És la història d'una noia. En el funeral de la seva mare, veu a un home jove que no coneix... és fantàstic, l'home dels seus somnis. És amor a primera vista, cau irremeiablement enamorada.
Uns dies més tard, la noia mata a la seva pròpia germana.

Pregunta: Per quina raó va matar a la seva germana?
No vagis molt ràpid, a sota hi ha la resposta completa. Pensa en primer lloc la teva resposta a la pregunta.

Resposta: Ella té l'esperança que el noi tornarà a anar al funeral.
Si has contestat la pregunta correctament, penses com un psicópata.
Aquesta prova va ser utilitzada per un famós psicòleg per determinar si una persona tenia una mentalitat d'assassí. Molts assassins en sèrie han estat sotmesos a aquesta prova i responen a la pregunta correctament.
Si no trobes la resposta correcta, millor per tu!
Si els teus amics la responen correctament, et recomano que els mantinguis a distància...




Si t'ha agradat aquest post vota'm al top catalàTOP CATALÀ

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Jo sospitava que eren germanes bessones i no volia tenir competència.
Puc dir als meus amics que estiguin tranquils!!!!

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

Uf, que tranquil que m'he quedat, ni se m'havia passat pel cap aquesta opció, mens mal.

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi