dimecres, 1 d’abril del 2009

Vacances en creuer...

Ja hem tornat de vacances, hem anat amb la Family a fer un creuer... si, un creuer pel mediterrani, fa tres anys varem anar al mediterrani oriental, i ara hem fet mediterrani occidental, més a prop. Jo encara tenia vacances per fer de l’any passat, i el meu cos i el meu cervell demanava a crits uns dies d’estrés diferents, despertar-se aviat, cada dia en un port nou, visitar ruïnes, art, paisatges.... molt estressant... però com m’agrada estressar-me d’aquesta manera!
Aquesta vegada hem fet el creuer amb ibero cruceros, amb el vaixell Grand Voyager. Molt gran no és el vaixell, però hi hem estat molt i molt be. El programa que varem triar era el Joyas del Mediterraneo, 8 dies viatjant pel mar, fent parades a Tunis, Sicília, Roma, Florència i Pisa, i a Mònaco. Quan tingui temps, ja us aniré explicant cada lloc.
A part de ser unes vacances ben merescudes, també era el regal d’aniversari que li varem fer a en Jordi Jr., El meu nen va fer 7 anys! I precisament a l’hora que va néixer, érem just a sota dels frescos de la capella Sixtina, suposo que recordarà sempre aquest aniversari, quan varem arribar al camarot, el teníem ple de globus, fruita, felicitacions del capità i altres... sopar amb globus, pastis, i després espectacle de màgia... fantàstic. Però ja ho explicaré...
De moment deixo algunes fotos per fer-vos dentetes....


Si t'ha agradat aquest post vota'm al top catalàTOP CATALÀ

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi