dimecres, 1 d’octubre del 2008

l'eutanàsia i els joves...

Relat d’un noi jovenet d’avui en dia...
“Anit la meva mamà i jo estàvem asseguts en la sala d’estar, parlant de les moltes coses de la vida... entre unes altres... estàvem parlant del tema de viure/morir.
Li vaig dir: 'Mamà, mai em deixis viure en estat vegetatiu, depenent de màquines i líquids d'una ampolla. Si em veus en aquest estat, desendolla els artefactes que em mantenen viu. PREFEREIXO MORIR'.
Llavors, la meva mare es va aixecar amb una cara d'admiració ...I em va desendollar el televisor, el DVD, el cable, Internet, el PC , l’mp3, l’mp4, la PlayStation , el telèfon fix, em va llençar el mòbil, la iPod i em va llençar totes les cerveses!!!
La mare que la va parir!!... GAIREBÉ EM MORO!!!”

...crua realitat...




Si t'ha agradat aquest post vota'm al top catalàTOP CATALÀ

1 comentaris:

Shushi Marina ha dit...

jaja que bo! eii gràcies pels teus comentaris als meus posts!

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi