diumenge, 2 de març del 2008

VACANCES!!!!!!

Finalment demà m'en vaig de vacances!!!! Anirem a Egipte, vaig agafar molta enveja de la Martuky, que fa una setmana que ha tornat, i marxarem 8 dies, primer teniem que marxar 11 però problemes amb els vols.... i ens hem de conformar amb només 8 dies. O sigui que aquest blog i el d'en blade, també estarà tancat per vacanes!!!! quan tornem ja us explicarem...

He d'agrair a la Martuky, l'extens e-mail que em va enviar, amb consells i explicacions sobre Egipte.

Fa dos anys, ja vam estar-hi, però va ser una visita llampec (per més info visiteu el blog del meu germà "mars i mites clàssics" on ho esplica molt be). Ara amb una mica més de temps, espero veure moltes, i moltes ruïnes i pedretes vàries (a mi m'agrada veure història, a en Blade li agrada més la platja... jo he guanyat!).

Per cert! aquest viatje és per celebrar que després de 10 anys, encara no ens hem divorciat!! je je je.

Petons per tots, i fins aviat!!!!

3 comentaris:

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

Bon viatge, passeu-ho molt be, vigileu, bla, bla, bla. Fins aviat i felicitats.

Marta ha dit...

Buen viaje!!! Pasarlo muy bien y disfrutarlo mucho. Ya nos contaréis a la vuelta. Ah! y enhorabuena, 10 años sin divorcio es todo un record! bien merece un buen viaje, disfrutarlo mucho!!

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

Felicitats parella, passeu-ho molt bé

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi