dilluns, 12 de gener del 2009

Torno a la normalitat

Bé doncs, avui torno a la normalitat, s’han acabat les vacances! Han estat uns dies de molta activitat, i encara més si afegim la tasca de tenir els nens tot el dia a casa.
Varem començar l’estrès nadalenc, uns dies abans, amb el pessebre vivent de Llers, on érem unes figuretes de pessebre ben bufones (be tots molt macos excepte jo que estava més lletja del que és habitual). Ens ho varem passar molt be, i feia molt de Nadal.

si voleu veure més fotos del pessebre vivent de llers, us deixo l'enllaç a les fotografies que vaig fer, em sembla que no vaig deixar ningu sense fotografiar...

En Xavi, el petit de casa meva, va fer d'angelet al festival del cole, que macos que estaven tots...


Com és lògic, el dia 24 varem fer cagar el Tió, i com que hem estat molt bons, a part de moltes joguines i roba varia, ens va cagar la nintendo wii. Soc un crack jugant a les bitlles, i súper nefasta jugant a baseball... però ens ho passem molt bé jugant tots els de casa...

Arriba Cap d’Any, i com ja és habitual, anem a Llers, a casa d’uns amics a celebrar-ho... com és lògic ens va sobrar tant de menjar que encara en tenim per fer un parell de sopars més...

També hem anat a patinar a la pista de gel que hi havia a la rambla de Figueres... millor deixar-ho sense comentaris... encara em fa mal el cul!

Un parell de dies abans de Reis, vaig acompanyar als nens a portar la Carta als patges reials,

i el dia 5 a veure la cavalcada dels Tres Reis... és tant màgic veure la innocència i la il•lusió dels nens...

i com és lògic els Tres Reis, es van portar molt be, i van deixar regals a casa, a casa la iaia, a casa dels avis, a casa del Tete, a casa la besiaia, a casa la Teta, a casa la memé...Molts àpats boníssims, ara tocarà dieta!

Quin estrès de festes, ja tenia ganes de tornar a la normalitat!




Si t'ha agradat aquest post vota'm al top catalàTOP CATALÀ

1 comentaris:

Anònim ha dit...

No me extraña! Yo no he tenido unas fiestas ni la mitad de hiperactivas que las vuestras y ya estaba loca por volver a la normalidad! que chulas tienen que ser las vacaciones con enanos, con un poco de suerte, a ver si para las del 2009!...

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi