dilluns, 15 d’octubre del 2007

Castanyes i bolets






El meu primer rovelló de la temporada!!!! Diumenge, al matí (be, ja era quasi al migdia), decidim per unanimitat, anar a buscar castanyes, i quedar-nos a dinar al mig del bosc (Taula plegable, Canelons i Pollastre), sortim de Figueres, i ens dirigim cap algun lloc de la muntanya (ja de la garrotxa) a buscar castanyes. Portem una Galleda ben grossa per omplir-la d'aquest fruit tant bo que es fa a la tardor. Arriben on normalment les collim, i eren totes molt petites, és normal, a l'hora que hi vam anar, les grosses ja havien estat agafades. Com que començavem a tenir gana, ens anem enfilant per la muntanya, a buscar una explanada que ja coneixem, per plantar la taula i dinar (Típical Dumingueru), passem pel costat d'uns altres castanyers, mirem... i aquí si que les castanyes eren grosses i lluentes, n'agafem una quantitat raonable, per passar tota la setmana i seguim pujant la muntanya (el pobre jeep ja comença a cansar-se del mal camí, però aguanta com un campió). Arribem on volíem, després de més de dues hores, dinem, i passejem una mica pel bosc, bolets n'hi ha, molts, però els que queden a quarts de quatre de la tarda, ja son els dolents (els matiners ja se n'han emportat els bons). Oh!!! què veuen els meus ulls???? un Rovelló!!!! no m'ho puc creure!!! miro a veure si n'hi ha algun més pels voltants i.... cap ni un. Però jo ja tinc el meu primer bolet de la temporada, potser la setmana que ve hi haurà més sort.

Bé almenys no vam tornar buits, entre les castanyes, el rovelló, i... quasi un kilo de camagrocs que ens vam trobar per casualitat quan ja tornàvem. En definitiva... un diumenge divertit.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi