dimecres, 21 d’abril del 2010

Com instal.lar el programa: Amor


*CLIENT: Estic trucant al Departament d'Atenció al Client?
*SUPORT TÈCNIC: Així és. Bon dia. En què podem ajudar-lo?
*CLIENT: Vaig estar revisant el meu equip i vaig trobar un programa que es diu AMOR, però no funciona. Em podria ajudar?
*SUPORT TÈCNIC : oi tant, però primer de tot cal instal•lar-lo i haurà de fer-lo vostè mateix. Si així ho desitja, jo el puc dirigir per telèfon. Li sembla bé?
*CLIENT: Jo no en se gaire d'aquestes coses, però si vostè em guia, segurament podré fer-ho.
*SUPORT TÈCNIC: El primer pas és obrir el seu COR. Ja el te situat?
*CLIENT: Sí, ja. Però hi ha diversos programes executant-se en aquest moment. No hi ha problema per la instal•lació mentre s’estan executant?
*SUPORT TÈCNIC: Quins són aquests programes?
*CLIENT: Deixi'm veure? Tinc...DOLORPASSAT.EXE, DEPRESSIÓ.EXE i RESSENTIMENT.COM tots executant-se en aquest moment.
*SUPORT TÈCNIC: No hi ha problemes, AMOR esborrarà automàticament DOLORPASSAT.EXE del seu sistema operatiu actual. És possible que quedi gravat en la seva memòria permanent, però ja no afectarà el funcionament d'altres programes. AMOR també reemplaçarà DEPRESSIÓ.EXE amb un mòdul del sistema anomenat ALTAESTIMA.EXE, no obstant això, ha d'apagar completament el programa RESSENTIMENT.COM.
*CLIENT: No se com apagar-lo. Em pot dir com fer-ho?
*SUPORT TÈCNIC: Executi'l tantes vegades com sigui necessari fins que ENUIG.EXE i RANCOR.EXE hagin estat esborrats completament.
*CLIENT: OK... llest. AMOR ha començat a instal•lar-se automàticament. Això és normal?
*SUPORT TÈCNIC: Sí, en breu rebrà un missatge que diu: AMOR estarà actiu mentre COR estigui vigent?.
*CLIENT: Ai no! Em va aparèixer un missatge d'error. Què faig?
*SUPORT TÈCNIC: Què diu el missatge d'error?
*CLIENT: Diu: "ERROR 412 - PROGRAMA NO ACTIU EN COMPONENTS INTERNS" Què significa això?
*SUPORT TÈCNIC: És una d'aquestes eines complicades de la programació, però en termes no tècnics significa que ha d’ "ESTIMAR" al seu propi equip abans de poder "ESTIMAR" a uns altres. Podria localitzar el directori que s’anomena “AUTOCRÍTICA"?
*CLIENT: Sí, ja el veig.
*SUPORT TÈCNIC: Ha d'eliminar SOBERBIA.EXE de tots els directoris i de la paperera de reciclatge. Ara esborri tots els arxius temporals, per a assegurar que desaparegui completament i mai s'activi.
*CLIENT: Que bé! El meu COR s'està omplint amb uns arxius molt bonics?
*SUPORT TÈCNIC: Això indica que AMOR s'ha instal•lat correctament. Ara ja el pot utilitzar. Podem ajudar-lo en alguna cosa més?
*CLIENT: No, això és tot. Moltes gràcies.
*SUPORT TÈCNIC: Estem per servir-lo. Li recordem recordar que AMOR és un programa de distribució gratuïta que pot compartir juntament amb els seus diferents mòduls. No deixi de recomanar-lo a la seva llista de contactes.

“GRÀCIES PER UTILITZAR AQUEST PRODUCTE”
LI DESITGEM QUE TINGUI UN EXCEL•LENT DIA !


Si t'ha agradat aquest post vota'm al top catalàTOP CATALÀ

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi