dimecres, 16 de juliol del 2008

Carta per la Ministra Narbona

"Benvolguda ministra Narbona:
La seva proposta de 'multar' en el rebut de l'aigua a qui gasti més de 60 litres/dia és molt interessant. Estic completament a favor. No he pogut menys que calcular com serà un dia normal per a aconseguir no superar aquesta despesa. M'aixeco a les 7 per a anar a treballar. Una dutxa de 4 minuts gasta uns 100 litres. Crec que ja comencem malament. Només em dutxaré cada 2 dies. Ficaré els peus en una galleda, m'ensabonaré i apagaré l'aigua. Així fins a acabar. Crec que podré consumir uns 35 litres. Utilitzo el vàter, però no puc llençar de la cadena, consumiria 15 litres. Així que he de deixar les meves deposicions fins a la nit. Encara sort que treballo a 80 quilòmetres de casa i torno a les 9 del vespre. Prefereixo pagar un 85% d'impostos en la gasolina abans que malgastar l'aigua. Ja sabia jo que en algun moment, la bombolla immobiliària i viure tan lluny de la meva ciutat tindria algun benefici. Abans d'arribar a casa m'he parat al bar de baix i sense que em veiés l'amo he fet aigües menors. Vaig a cuinar, omplir la cassola ja són 7 litres més. És fantàstic que el seu col·lega el ministre del gas hagi decidit pujar un 5% el preu, així deixaré de cuinar, no gastaré aigua i amb l'estalvi podré encendre una mica la calefacció quan arribi el fred. Gràcies a que vaig fer cas a la ministra d'habitatge, visc en un pis de 38 metres. Així no m'entren plantes i no les he de regar, sinó hauria de desfer-me d'elles. He aconseguit aguantar l'últim pipí del dia fins a just abans de ficar-me en el llit. Olora molt malament la cambra de bany per la deposició del matí, però ho aconsegueixo.. Una sola cisterna en tot el dia. Em rento les dents amb un got d'aigua. Error, necessito 2 gots. Gairebé un litre més.
Em rento la cara amb la gibrella de la dutxa del matí. El resum d'un dia així:
- Dutxa en gibrella: 35 litres.
- Ús WC: 15 litres.
- Cuinar: 8 litres.
- Dents: 1 litre.
TOTAL 59 litres. Ho he aconseguit. NO EM CASTIGARAN PER MALGASTAR L'AIGUA!!! A part d’això podré pagar la pujada de l'IBI, de la gasolina o del cinema amb el que tregui de vendre un rentavaixella i una rentadora. Ja no puc rentar la roba o els coberts perquè consumeixen uns 120 litres per rentat. Estic encantat amb aquesta proposta. Així vostès podran seguir venent electricitat a Europa provinent de l'energia hidroelèctrica. Gràcies per fer-me la vida tan meravellosa. No puc baixar a la ciutat per ' LA ZONA BLAVA'. No puc beure'm una canya de 1,90 € per si em treuen 6 punts, i a més sense propina (sr. Solbes...). Ni creuar un carrer que resulta és només per a residents (curiosament tot el centre ja és només de residents). No puc agafar el cotxe perquè la gasolina val més d’1,30 €. Ni anar a sopar perquè val 30 €. La meva hipoteca pujarà un 20% aquest any, i no podré anar-me’n de vacances. No puc parlar per telèfon per les pujades, la inflació puja un 4% , els preus del dia a dia entre un 10% i un 15% i el meu sou un 2,5 %, no quadra. Però no es preocupi Sra. Narbona, Sr. Solbes i Sr. Zapatero, 900 € de sou bé administrats donen per a molt. Encara sort que l’ADSL ho puc pagar, encara essent el més car d'Europa, perquè segueix essent barat respecte a anar al teatre o al cinema. Gràcies per aquesta proposta i fer-me el dia a dia més fàcil.
'Tots som ignorants, el que passa és que no tots ignorem les mateixes coses.' Albert Einstein.
P.D.: Suposo que els ministres, presidents i altres també tindran aquestes restriccions no? Les seves cases també són uns zulos de merda de 40m2? On anirem a parar? Espanya va bé! Va de puta mare!!! "

A VEURE SI LI ARRIBA AQUEST ESCRIT A ALGUN MINISTRE I PENSA EN LES TONTERIAS QUE DIUEN.
(aquest escrit m'ha arribat per correu electrònic, i considero que és interessant per reflexionar)

Si t'ha agradat aquest post vota'm al top catalàTOP CATALÀ

1 comentaris:

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

és el que hi ha, pagar, pagar i pagar i a més, a part de pagar multar per obtenir més beneficis, si es que l'administració és com bé es diu, i mai més ben dit, que "DEMANA MÉS QUE ELS MINISTRES I DONA MENYS QUE EL GOVERN"

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi