dimecres, 23 d’abril del 2008

Avui és Sant Jordi


Avui és sant Jordi, Diada del patró de Catalunya, dia dels enamorats, i també és el sant del meu fill gran (el racó dels nens) i del seu pare (Blade)...

Vull felicitar a tots els Jordis, Jordines i enamorats varis, en aquest dia tant especial i ple de flors i llibres...

Jo ja he regalat els llibres corresponents, i he rebut les roses corresponents com cada any, dels que no se n'obliden mai de mi, el meu marit (Blade), el meu germà (Quim) .

A la tarda hem anat a passejar i a comprar algun altre llibre que faltava, per la Rambla de Figueres, estava plena de gom a gom... moltes paradetes de roses i llibres... quina tradició més bonica que tenim...
la fotografia és la de les roses que m'ha regalat el meu home, la seva vocació frustrada em sembla que és la de florista, ja que sempre que va a comprar-me alguna flor, ell te que modificar les preexistents i fer el ram al seu gust...

2 comentaris:

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

Massa gent per el meu gust, però m'agrada mil vegades més així que no com està normalment

Marta ha dit...

Pues te deseo que te regale muchas rosas muuuuuuchos años!!! Por Sant Jordi, y porque hoy es hoy.

Besitos

Publica un comentari a l'entrada

Vols deixar algun comentari?... Gràcies

 
Elegant de BlogMundi